Najczęstsze pytania




Poniżej prezentujemy pytania jakie często do tej pory zadawali nasi Klienci.

 

1. W jaki sposób można zamówić produkty w Domer ?

2. W jaki sposób wysyłane są produkty z naszej firmy ?

3. Jakie formy płatności obowiązują w firmie Domer ?

4. Czy firma Domer wysyła swoje towary poza granice Polski ?

5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

6. Czy można odebrać osobiście zakupiony towar ?

7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

8. Gdzie jest moja przesyłka ?






1. W jaki sposób można zamówić produkty w Domer ?

Produkty z oferty naszej firmy można zamówić poprzez nasze sklepy internetowe dostępne pod adresami www.domer.pl oraz www.dmuchawa-do-kotla.pl, jak również drogą mailową na adres zamowienia@domer.pl a także telefonicznie pod numerem tel. +48 62 742 06 06 oraz faksem wysyłająć go na numer +48 62 742 19 78.


 

2. W jaki sposób wysyłane są produkty z naszej firmy ?

Wysyłka produktów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki polecone priorytetowe a także za pośrednictwem firm kurierskich DPD i RABEN. Firmą kurierską DPD realizowane są wysyłki paczek w przedziałach do 30, 60 i 90 kg jako wielokrotność przesyłki do 30 kg a także na paletach do 100 i 200 kg. Natomiast firmą Raben wysyłamy przesyłki paletowe z których każda może mieć wagę do 1 tony a wymiary takiej palety nie mogą przekroczyć szerokością 80 cm, długością 120 cm a wysokością 200 cm.


 

3. Jakie formy płatności obowiązują w firmie Domer ?

Za zakupiony towar można zapłacić przy odbiorze paczki od kuriera bądź listonosza dostarczającego przesyłkę. Można również wykonać przedpłatę na wskazane konto bankowe wykonując przelew ze swojego konta. Kupując towar przez interneto można również skorzystać z systemu przelewów online Przelewy 24 lub systemu ratalnego Credit Agricole. Dla instytucji, które uzyskały zgodę firmy Domer możliwa jest również płatność z opóźnionym terminem. Kupują towar w naszym sklepie mieszczącym się w Pleszewie można także zapłacić kartą płatniczą lub kartą kredytową.


 

4. Czy firma Domer wysyła swoje towary poza granice Polski ?

Realizujemy wysyłki towarów poza granice Polski zarówno w formie paczek pocztowych, przesyłek kurierskich a także przesyłek paletowych. W przypadku wysyłki towarów za granicę konieczne jest aby zamówienie zostało wcześniej opłacone. Przed dokonaniem płatności przez Klienta obsługa zamówień sprawdza i ewentualnie koryguje koszty transportu zagranicznego. Klient otrzymuje fakturę proforma z danymi do płatności. Po wpływie przelewu na konto bankowe Domer zlecana jest wysyłka towaru lub Klient może sam zlecić odbiór towaru własnym transportem. Firma Domer nie akceptuje potwierdzeń przelewów wysyłanych na e-mail. Potwierdzeniem płatności jest tylko i wyłącznie wpływ pieniędzy na konto.


 

5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Każdemu Klientowi, który nie jest firmą lub instytucją przysługuje 14 dniowy termin na zwrot towaru. Informacje o zwrotach znajdziecie Państwo na odwrocie faktury, którą otrzymaliście wraz z paczką a także w formie załącznika i linku wraz z wiadomością potwierdzającą dokonanie zakupu poprzez nasz sklep internetowy.


 

6. Czy można odebrać osobiście zakupiony towar ?

Możliwy jest odbiór osobisty zakupionych towarów. Odbioru można dokonać w siedzibie naszej firmy na ul. Sienkiewicza 45 A w Pleszewie od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00. W soboty natomiast w godzinach od 9:00 do 13:00. Zachęcamy do ustalania terminów odbiorów drogą telefoniczną lub mailową. Jednocześnie prosimy o zwrócenie uwagi czy na naszej stronie nie pojawiają się informacje o ewentualnych przerwach w godzinach otwarcia takich jak święta, długie weekendy itp.


 

7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tak, na zakupione w naszej firmie i jednocześnie sklepie internetowym produktu możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w sekcji Dane bilingowe należy podać dane na jakie ma zostać wystawiona faktura. Jeżeli adres wysyłki zamawianego towaru jest inny niż dane bilingowe należy zaznaczyć opcję Inne dane wysyłkowe.


 

8. Gdzie jest moja przesyłka ?

W trakcie realizacji procesu zamówienia nasza firma na bieżąco informuje drogą mailową a także drogą telefoniczną w postaci wiadomości sms o statusie Twojego zamówienia. Wysyłamy te informacje w kilku etapach. Finalną wiadomością jest ta, która zawiera numer listu przewozowego Państwa paczki, który jest jednocześnie potwierdzeniem wysłania paczki. Numery te aktywne są w systemach przewoźników w godzinach wieczornych w dniu wysyłki towaru. Zachęcamy do sprawdzania czy wprowadzane przez Państwa adresy e-mail i numery telefonów komórkowych są prawidłowe. Tylko wówczas będziemy mogli przesłać informacje o zamówieniu.